Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, bir basın toplantısı düzenledi. 2022 yılı faaliyetleri arasında Türkiye ve Suriye arasında normalleşme adımlarının Rusya’nın çabaları sayesinde başladığını söyleyen Bakan Lavrov, geçtiğimiz Aralık ayı sonunda Türkiye, Suriye ve Rusya Savunma Bakanlarının Moskova’da bir araya geldiğini hatırlattı.
Lavrov, “Bildiğiniz gibi Türkiye, Suriye ile ilişkilerini normalleştirmek istiyor. Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suriye Devlet Başkanı Esad ile görüşmeye hazır. Bu konuda bizden yardım istediler. Rusya’nın yardımı ile Türkiye ve Suriye’nin Savunma Bakanları görüştü. Şimdi de dışişleri bakanlarının bir araya geleceği görüşmenin hazırlıkları yapılıyor” dedi.

İsrailli Bakan’dan ‘tek başına İran’ı haritadan silecek güce sahibiz’ tehdidi
İsrailli Bakan’dan ‘tek başına İran’ı haritadan silecek güce sahibiz’ tehdidi
İsrail basınından Trump iddiası: Üst düzey yetkilileri görevden alabilir
Trump: Amacımız İran’daki uranyuma sahip olmak değil yok etmek
ABD’nin İsrail Büyükelçisi: İsrail olmasa ABD olmazdı
MİT Başkanı Kalın’dan ABD-İran anlaşmasına dair açıklama
Trump, Hürmüz Boğazı ile ilgili kritik gelişmeyi duyurdu
AB’den İran mesajı! Yaptırımlar için net şart