Beşiktaş, Pjanic transferiyle bombayı patlatırken, kadrosuna kattığı isimlerle de rüya takım oluşturdu.
Sanal alemde Beşiktaşlı taraftarlar büyük bir coşku yaşarken yıldızlar topluluğuna dönüşen takımları için şimdiden çok iddialı sözler sarfetmeye başladılar bile.
Beşiktaş’ın bu sezon kadrosuna kattığı Batshuayi, Ghezzal, Alex Teixeira ve Pjanic için kulüpler toplamda 234 milyon Euro bonservis öderken, bu 4 yıldız için Kartal’ın kasasından ise sadece 3 milyon Euro bonservis çıktı.
Bu 4 oyuncudan Pjanic için şu ana kadar geçmişteki takımları 111.5 milyon Euro, Teixeira’ya 56 milyon Euro, Batshuayi’ye kiralama bedelleri ile 54.5 milyon Euro, Ghezzal’a ise 14 milyon Euro bonservis ödendi.

Kartal’dan Serie A taaruzu
Çalhanoğlu dokunulmaz
Beşiktaş’tan kaleye yıldız takviye! PSG ile temasa geçtiler
Real Madrid’de 2. Mourinho dönemi! Tazminatı açıklandı
A Milli Takım, ABD’de