Galatasaray Başkanı Dursun Özbek derbi galibiyeti sonrası şu açıklamaları yaptı: “Bu maç, bu oyun sahada oynanıyor. Basında oynanmıyor. 5 tane attık, 3’ünü saydılar. 6-7 olabilecek bir maçtı ama olmadı. Taraftarımız 7 gole alıştı. İnşallah bundan sonraki maçlarda gol vuruşlarını daha iyi yaparlar. Okan Buruk’u biz seçtik. Icardi oyuna girdi. 1 gol, 1 asist yaptı 15 dakikada. Attığı gol nadir gollerden birisidir. Icardi bizim oyuncumuz. Son derece başarılı. Icardi’nin 90 dakikaya ihtiyacı yok. 15 dakikada da işini görebiliyor. Bundan sonra Galatasaray şov devam edecek. Mayıs ayında taraftarlarımızla şampiyonluğu kutlayacağız inşallah.”
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk ise “İşimizi ve Galatasaray’ı seviyoruz. Oyuncularımız mutlu. Enerjilerini veriyorlar. İnsani kaliteleri de yüksek. İnanıyorum ki bu bizi inşallah şampiyonluğa götürecek. 4 puan farkı korumalıyız” dedi.

Kartal’dan Serie A taaruzu
Çalhanoğlu dokunulmaz
Beşiktaş’tan kaleye yıldız takviye! PSG ile temasa geçtiler
Real Madrid’de 2. Mourinho dönemi! Tazminatı açıklandı
A Milli Takım, ABD’de